Na koho se mohu obrátit jako rodič, pokud nejsem spokojená se školním stravováním?

Dobrý den, zajímalo by mně, za kým bych měla jít nebo na koho se mohu obrátit jako rodič, pokud nejsem spokojená se školním – školkovým stravováním. S vedoucí stravování ani ředitelem úplně řeč není – jedou si pořád dokola „stravovací koš“. Např.: Od začátku školního roku, tj. již 7 týdnů dostávají děti naprosto stejné odpolední svačiny (střídá se 5 potravin – jogurt, banán, přesnídávka, suchý sojový rohlík, kupovaný čokosmajlík) – střídají pouze den, kdy jim toto podávají. Když jsme na to upozornili jako rodiče, tak nám vedoucí odvětila „však je to takto v pořádku“ – mně se to tedy nezdá. Děkuji za odpověď

Dobrý den, pokud nejste spokojena s kvalitou a pestrostí stravy, obraťte se na zřizovatele, Českou školní inspekci a příslušnou hygienickou stanici. Jsou to odborníci, kteří přesně vědí, jak má stravování ve školce vypadat a mají kompetence toto zařízení kontrolovat. Na Váš podnět jídelnu navštíví a situaci prošetří.
 
Mgr. Alena Strosserová